Вдосконалення Lexus LS найбільше зачепили внутрішне оздоблення та технічну начинку автомобіля. Виробник наполягає що було покращено не тількі їздові якості седана а і плавність руху та комфорт під час швидкого старту. Нові технології, використані при кріплені двигуна додатково нейтралізують вібрацію та шуми, що в свою чергу позитивно сказалося на рівні комфорту в середині машини. Зміни у лінійці силових агрегатів пов҆ язані з нормами вихлопів та зниження витрати пального. Найбільш очікуваною версією є гібридна модель LS 500h. Клієнти зі Східної Європи, Близького Сходу та Південної Америки полюбляють звичайний бензиновий седан LS 500.
В салоні флагманський седан отримав оновлену мультимедійну систему з розкішним 12,3-дюймовим сенсорним екраном. Інформаційно-розважальна система легко співпрацює з Apple CarPlay та Android Auto. Крім цього в Lexus впровадили деякі нові функції – такі як рухомі дзеркала, які працюють в парі з проекціями фар головного світла, повністю автоматична система паркування. Інтер҆ єр Lexus LS нарешті почав справляти враження якісного та надрозкішного, який крім якості складання може похизуватися натуральними матеріалами та високим рівнем виконання та ергономіки.
В екстер҆ єрі рестайлінгового Lexus LS ми звернули увагу на нову форму радіаторної решітки, задні ліхтарі та легкосплавні диски для модифікації F-Sport. Загалом, флагманський седан від Lexus повинен сподобатись постійним клієнтам бренда, які віддані йому ще з 90-х років. Теж саме можно спостерігати і у європейських конкурентів Mercedes S-Class, Audi A8 та BMW 7-Series. Наскільки вдалими та адекватними є оновлення LS стане відомо за результатами продажів в наступному році, тим паче що на ринок вийде новий король сегмента - Mercedes S-Class в кузові W223…